BRANDING
Goed voorbeeld doet goed volgen. Bij Brosis geloven wij dat een goede uitstraling een bedrijf kan maken of breken. Dit geldt natuurlijk ook voor onszelf. Het ontwikkelen van ons eigen logo en huisstijl was daarom ons belangrijkste project. Het moet dan ook goed doordacht en ontwikkeld zijn. Ons logo bestaat uit twee schakels die zijn gebaseerd op een rits. Deze staan voor de aanvulling die wij als partners op elkaar hebben. De omlijning staat voor onze familieband.
FLYER
Met de flyer “New team in town” hebben we onszelf bij de start van ons bedrijf gepromoot. Wij willen ermee laten zien wat er zoal mogelijk is met illustraties, en wat een krachtig middel van communicatie het kan zijn. Voor een professionele uitstraling is het belangrijk dat alle vormen van communicatie op elkaar afgestemd zijn.
WEBSITE
Iedereen googelt tegenwoordig diensten of bedrijven waarin ze geïnteresseerd zijn. Daarom is een mooie website essentieel, het is je digitale visitekaartje. Onze website is ons belangrijkste communicatiemiddel: wij sleutelen er continue aan want we zitten als bedrijf niet stil. Op onze inmiddels derde versie van de website worden ons imago en onze producten & ontwikkelingen weerspiegeld en wij blijven deze door ontwikkelen. Als digitale visitekaartje moet het de juiste boodschap hebben; ben je zelf niet geheel tevreden over je website of heb je een nieuwe website nodig, ga met ons in gesprek!